ساخت کرکره برقی در بوشهر

ساخت کرکره برقی در بوشهر

در این مطلب می خواهیم در مورد ساخت کرکره برقی در بوشهر توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم. همانطور که قبلا در مقالات پیشین بیان کرده ایم، کرکره برقی در بوشهر انواع مختلفی دارد. که در ادامه قصد داریم شما را با کرکره برقی ضد سرقت بیشتر آشنا کنیم. تیغه های فولادی در مقابل ضربات و آسیب ها مقاوم می باشد. پس با بهره گیری از تیغه‌های فولادی، و خریداری کرکره برقی ضد سرقت، امنیت پارکینگ و فروشگاه می توانید تضمین کنید.

ساخت کرکره برقی در بوشهر

طبق بررسی‌های انجام شده، کرکره برقی ضد سرقت دارای تکنولوژی جدیدی است. این کرکره‌ها با تکنولوژی های جدید و کانال‌های تقویت شده، مانع از خم شدن تیغه‌ها خواهند شد. پیش از ساخت تکنولوژی کرکره برقی و کرکره اتوماتیک، حفاظ های آهنی فولادی و آکاردئونی استفاده می‌شدند.

این نوع کرکره‌ها در طول زمان سفت می‌شدند. باز و بسته کردن این نوع کرکره‌ها بسیار دشوار بود. اما در حال حاضر ، برای بیشتر شدن امنیت آپارتمان، فروشگاه و پارکینگ، بعضی از کرکره برقی ضد سرقت بهره گیری می‌کنند.

کرکره برقی ضد سرقت در بوشهر چگونه عمل می‌کنند؟

علاوه بر نصب قفل برای ساخت کرکره برقی ضد سرقت، راه دیگری هم برای این کار وجود دارد. در این راه ، در ۲ طرف ریل، قرقره‌هایی نصب خواهد شد. با این قرقره‌ها، درب از ریل خارج نمی‌شود. حتی در صورتی که ضربه شدیدی هم به در وارد شود. آسیبی به کرکره برقی شما وارد نخواهد شد.

کرکره برقی ضد سرقت در کجا مورد استفاده قرار می گیرند؟

به شکل معمول مالکان مشاغلی که خزانه‌ها و انبارهای با ارزشی دارند. یا محصولات که با قیمت بالایی دارند به فروش می رسند و کرکره برقی ضد سرقت نصب می‌کنند. برای مثال بانک‌ها، طلا فروشی‌ها، موزه‌ها و کلیه مکان‌های حساس و امنیتی، از کرکره برقی ضد سرقت بهره گیری می‌کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در بوشهر می توانید توسط یکی از راه های زیر با ما در ارتباط باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱
موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰