ساخت کرکره برقی در بندر ماهشهر

ساخت کرکره برقی در بندر ماهشهر

در این مطلب می خواهیم در مورد ساخت کرکره برقی در بندر ماهشهر توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم.  کرکره برقی یا همان درب اتوماتیک قیمت مناسبی دارد. این نوع درب های کرکره برقی به علت ایجاد امنیت، برای فروشگاه ها و درب پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرد. این کرکره ها در موقع باز شدن به شکل رول جمع خواهند شد. به این علت فضای کمتری را اشغال خواهد کرد. در این ادامه با نحوه نصب کرکره برقی بیشتر آشنا خواهید شد.

ساخت کرکره برقی در بندر ماهشهر

اندازه گیری کرکره برقی در بندر ماهشهر:

عرض ریل آلومینیوم استفاده شده در کرکره ها چهار سانتی متر می باشد. برای اندازه گیری عرض دهنه، می بایست پشت تا پشت ریل را اندازه گیری کنیم. یعنی فاصله قوطی آهنی ۴ سانتی متری چپ تا قوطی آهنی ۴ سانتی متری راست.

چنان چه فاصله ی لازم برای اندازه گیری از دیوار تا دیوار باشد. اندازه  ۲ قوطی فلزی را از آن کم می کنیم و سفارش می دهیم. برای اندازه گیری ارتفاع، از زمین تا ارتفاع مورد نیاز را اندازه گیری می کنیم و به آن سی سانتیمتر اضافه خواهیم کرد. این سی سانتیمتر همان رول کرکره می باشد که به دور شفت فلزی پیچانده میشود. برای نصب کرکره برقی، مدل های گوناگون وجود دارد.

نصب کرکره برقی پارکینگ در بندر ماهشهر:

چنان چه کرکره برقی برای پارکینگ باشد، برای آن چشمی و فلاشر هم قرار می دهیم. فلاشر به شکل مستقیم به مدار متصل می شود . چشمی ها هم احتیاج به سیم کشی دارند. ارتفاع نصب از زمین به شکل معمول شصت سانتی متر است. یک چشم احتیاج به برق  DC 12v و فرمان (COM و NC) دارد. چشم مقابل دقیقا روبرویش نصب می گردد و به برق DC 12v احتیاج خواهد داشت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما در تماس باشید

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱
موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰