کرکره برقی در ابوموسی

کرکره برقی در ابوموسی

کرکره های برقی یا کرکره الکتریکی اتوماتیک یکی از دستاوردها و فن آوری هایی است که با داشتن ساختار ساده توانسته است در سهولت و راحتی زندگی بشر نقش مهمی را ایفا کند. چنان چه تمایل به ساخت و یا تعمیر کرکره برقی در ابوموسی را داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

کرکره برقی در ابوموسی

انواع کرکره برقی شفاف پلی کربنات در ابوموسی:

همان گونه که در عکس ها مشاهده می نمایید کرکره برقی شفاف پلی کربنات در ابوموسی نمی تواند مانند یک طلق شفاف یک تکه باشد.این نوع کرکره برقی در ابوموسی از قطعات کوچک پلی کربن تشکیل شده که این قطعات بصورت آجر در کنار یکدیگر چیده می شوند و یک دیواره را تشکیل می دهند. لذا باید توجه داشته باشید که کرکره برقی شفاف در ابوموسی هیچگاه مانند یک شیشه یکسره نیست، بلکه مانند قطعات کوچک شیشه ای است که در کنارهم چیده شده اند.

انواع کلی کرکره برقی شفاف در ابوموسی:

• کرکره برقی پلی کربنات شفاف زواری در ابوموسی

• کرکره برقی شفاف لوله ای ( میل ترانس آلومینیوم و یا استیل ) در ابوموسی هر ۲ نوع این تیغه های شفاف در طرح های مختلف تولید می شوند که تفاوت اصلی در ضخامت، طول و عرض قطعه پلی کربن و قطر لوله یا زوار است.هرچقدر ضخامت قطعه پلی کربن بیشتر باشد در نتیجه استحکام بالاتر و البته قیمت آن گرانتر می باشد.

معمولاً تیغه های پلی کربن درجه ۱ در ابوموسی ضخامتی ۳ الی ۶ میلی متر دارند و وزن هر مترمربع آنها حدود ۹ الی ۱۱ کیلوگرم می باشد. تیغه های پلی کربنات کرکره های شفاف در ابوموسی بصورت استاندارد در رنگ های شفاف شیشه ای، برنز (عسلی)، دودی رنگ و شیری مات موجود است، البته برای پروژه های بزرگ با تعداد کرکره برقی زیاد می توان به صورت سفارشی به رنگهای دیگر نیز تولید نمود.کرکره برقی شفاف نانو پلی کربنات را می توان جهت کرکره برقی با حداکثر ابعاد ۶×۶ نصب نمودو این کرکره های برقی کارکرد بسیار آرام و بی صدایی دارند.

کاربردهای کرکره برقی شفاف در ابوموسی:

با توجه به خاصیت ضد ضربه، ضد حریق و ضد سرقت بودن آن جهت مراکزی که امنیت آن از اهمیت بالایی برخوردار است، توصیه می شود. مزیت دیگر این محصول به عنوان کرکره برقی بانک، صرافی و… این است که با توجه به نمایان بودن داخل محیط در صورت بروز سرقت اقدام برای نیروهای انتظامی آسانتر است. همچنین نصب کرکره برقی شفاف در ابوموسی برای جاهایی مانند بالکن ساختمان و همچنین پارکینگ ساختمانهای جنوبی که نیاز به ورود نور احساس می شود، مناسب می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱

موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰

۰۹۱۰۰۰۲۷۱۸۱