کرکره برقی آکام ترک

کرکره برقی در کرج

کرکره برقی با تیغه‌ها و ریل‌های فولادی:

ساخت کرکره برقی در کرج اولین و برترین تولید کننده کرکره‌ برقی همراه با تیغه‌ها و ریل‌های تمام فولادی با بالا‌ترین سطح کیفیت و امنیت در کشور که توانسته رضایت بسیاری از مشتریان را بخاطر مقرون به صرفه بودن و قیمت بسیار ایده‌آل جلب کند.

 

کرکره برقی فولادی تمام اتوماتیک

کرکره برقی تمام اتوماتیک آکام ترک ارائه دهنده پنل‌ها و ریل‌های فولادی در رنگ‌های مختلف و متنوع همراه با یه روز ترین سیستم‌های پوشش رنگ الکترو استاتیک و متالیک ماشین است. مقاومت بسیار بلای رنگ پنل‌ها و ریل‌ها در برابر آسیب‌های زیست محیطی یکی از نقاط قوت کرکره برقی فولادی است.

 

کرکره فولادی آکام ترک

کرکره برقی در کرج

 

کرکره برقی ضد زنگ

کرکره‌های برقی ضد زنگ و مقاوم برای حفاظت از محیط کارگاهی و تجاری شما اماده عرضه در طرح های مختلف هستند. ظرافت در طراحی در کنار مقاومت بالا می‌تواند انتخابی مناسب برای شما باشد.

فروش و نصب کرکره برقی در کرج

کرکره‌های برقی تمام فولادی و کاملا اتوماتیک با بهترین کیفیت و مقاومت در سراسر کشور از جمله کرج به صورت عمده و تکی در طرح ها و رنگ های مختلف همراه با دیزاینی بسیار زیبا و شکیل اماده ارائه به مراکز تجاری و صنعتی و… هستند.

 

کرکره برقی

کرکره برقی به حساب یک نوع درب است که حالت برقی و اتوماتیک را دارد که اغلب برای فروشگاه ها و مغازه ها مورد استفاده قرار میگیرد اما طی این اواخر شاهد این هستیم که بیشتر برای درب های پارکینگ ها هم میتوان از آن بهره گرفت.
کرکره برقی با ورود به بازار سبب این شد که دربهای قدیمی و یا کرکره های نسل قدیم جایگاه خود را از دست بدهند چون هم جابجایی و بالا و پائین آوردن آن مشکل بود و هم اینکه پس از مدتی که از کارکرد آن میگذشت دیگر خشک میشد و برای بالابردن آن باید زوربازویی بیش از پیش بکارمیبرد.
کرکره برقی بوسیله یک موتور و یک رسیور حرکت میکند و ارتباط مستقیمی بین رسیور و ریموت کنترلر آن وجود دارد که نقش دریافت سیگنال ها را از ریموت دارد و بلافاصله پس از فشردن دکمه عملیات جابجایی به موتور منتقل میشود و کرکره برقی را به حرکت در می آورد.

تجهیزات مورد نیاز کرکره برقی

مهمترین بخش تشکیل دهنده یک کرکره اتوماتیک تیغه های آن است که اسکلت کلی آنرا میسازد بدین صورت که تیغه ها در طول چندین متر هستند اما در عرض چندین سانت که دارای شیارهایی جهت اتصال به یکدیگر میباشند و در نهایت کرکره را بوجود می آورند. در کنار آن باید یک چهارچوب مناسب را برای آن ساخت تا در آن قرار بگیرد و امکان حرکت برای کرکره فراهم آید در غیر اینصورت اصلا این درب را نمیتوان سوار کرد چه برسد به بالا و پائین آمدن آن.

موتور کرکره برقی

کرکره برقی نیز بعنوان یک درب اتوماتیک برای حرکت نیاز به یک موتور دارد تا این عملیات انجام شود به طور کلی موتورهای کرکره برقی دارای دو نوع توبولار و ساید میباشند که هرکدام دارای کاربردی خاص هستند.به طور عمده موتور ساید بیشتر برای کاربردهای صنعتی میباشد و محل های پر رفت و آمد و همچنین موتور تیوبلار برای مصارف خانگی و معمولی تجاری میباشد که تعداد دفعات استفاده و بالا و پائین رفتن آن ها بسیار پائین و محدود است البته این بدان معنا نیست که نوع توبولار یک موتور ضعیف است.

نصب کرکره برقی در کرج

جهت مشاوره رایگان کرکره برقی با ما تماس بگیرید

شماره های تماس آکام ترک

تلفن : ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱

همراه : ۰۹۱۰۰۰۲۷۱۸۱ – ۰۹۹۰۲۶۲۶۵۸۵

ایمیل : info@kerkere-barghi.com