تماس با ما با آکام ترک


جهت خرید و نصب کرکره برقی با ما تماس حاصل فرمائید


۰۹۳۵۳۳۰۰۰۰۳

کرکره برقی

چندسالی است که کرکره برقی جزو ملزومات امنیتی فروشگاه ها و سایر امکان قرار گرفته است البته کرکره برقی را نمیتوان صرفا برای مغازه ها و مراکز خرید استفاده کرد و میتوان از آن بعنوان درب پارکینگ و گاراژ نیز استفاده کرد.

مزیت های کرکره برقی

کرکره برقی در قیاس با نمونه های قدیمی مانند کرکره های مشبک و لانه زنبوری دارای امنیت بیشتری میباشد.در صورت استفاده از کرکره برقی دیگر دغدغه سرقت را نداشته باشید چون مزیت های کرکره برقی بسیار والاتر است .

ویژگی های کرکره برقی

از جمله مهمترین ویژگی های کرکره برقی اتوماتیک بودن و برقی بودن آن است و شما میتوانید به راحتی با ریموت اقدام به بالا و پائین بردن آن کنید و بدون محدودیتی این کار را انجام دهید.ویژگی دیگر آن شکیل بودن و زیبایی آن است.

نصب کرکره برقی

نصب کرکره برقی هم باید توسط تکنسین ها انجام شود ابتدا تیغه های کرکره برقی را در شیارها قرار میدهند تا اسکلت کلی آن تشکیل شود سپس آنرا در چهارچوب قرار میدهند و موتور آنرا وصل میکنند و در آخر کرکره برقی آماده کار است.

تیغه کرکره برقی

یکی از مهمترین اجزای تشکیل دهنده کرکره برقی تیغه های آن است که در انواع مختلفی میتوان آنها را یافت برای مثال تیغه های کرکره برقی آلومینیومی و گالوانیزه و فوم دار که هر کدام کاربرد و ویژگی خاصی را دارا میباشد و عمدتا بعنوان لایه عایق نیز عمل میکنند.

موتور کرکره برقی

موتورهای کرکره برقی دو دسته اند یکی موتور ساید و دیگری موتور توبولار که نوع ساید این موتورها برای مصارف صنعتی به کار میرود و این موتور توانایی جابجایی کرکره های سنگین را دارد و موتور توبولار هم برای مصارف خانگی و تجاری کوچک و محدود است و تا یک اندازه مشخصی از کرکره را میتواند جابجا کند.

کاربرد کرکره برقی

کرکره برقی در ابتدا بیشتر برای فروشگاه ها و مغازه ها مورد استفاده قرار گرفت اما بعدها بدلیل دارا بودن ویژگی های مثبت شاهد این شدیم که در پارکینگ ها و منازل مسکونی هم میتوان از کرکره برقی استفاده کرد و به جای درب های سنگین و گران قیمت پارکینگی از کرکره برقی استفاده کنیم تا مقرون به صرفه تر و ایمن تر باشد.

فروش کرکره برقی

چند سالی میشود که طرفداران و مشتریان کرکره برقی زیاد شده است بنابراین تصمیم گرفتیم که خدمات ویژه ای را برای فروش کرکره برقی در نظر بگیریم تا مشتریان را راغب به خرید و نصب کرکره برقی کنیم به همین منظور اقداماتی در این مورد صورت گرفته است.

خدمات پس از فروش کرکره برقی

ما شما را پس از خرید تنها نخواهیم گذاشت و تا آخر با شما خواهیم بود پس از نصب کرکره برقی اگر عیب و نقصی در عملکرد کرکره برقی وجود داشته باشد به صورت رایگان برطرف خواهیم کرد و سعی میکنیم که کیفیت خدمات پس از فروش خود را افزایش دهیم تا مشتریان بیشتری را به خود جلب کنیم.

گارانتی کرکره برقی

شما در صورت خرید کلیه محصولات مجموعه ما میتوانید از گارانتی و ضمانت نامه کتبی برخوردار شوید تا در صورت بروز هر گونه مشکل بتوانید براحتی مشکل خود را بدون صرف هزینه اضافی برطرف کنید گارانتی جزو ملزومات هر یک از محصولات کرکره برقی میباشد.

سیستم یو پی اس کرکره برقی

این سیستم در مواقعی کاربرد دارد که برق و انرژی الکتریکی به طور موقت قطع شده باشد در اینصورت دیتگاه یو پی اس که برقی را در خود ذخیره کرده است میتواند برای تعداد دفعات محدودی کرکره برقی را به حرکت در آورد.امروزه اغلب موتورهای کرکره برقی دارای چنین سیستمی میباشند.

کرکره برقی

کرکره برقی یکی از مدرن ترین و جدیدترین سیستم های امنیتی میباشد و نمیتواند لقب و صفت درب را به آن نسبت دارد چون واقعا کرکره برقی فراتر از یک درب است.کرکره برقی هم میتواند بعنوان یک کرکره باشد و هم یک درب به همین خاطر تلفیقی از این دو میباشد. اما ابهامی وجود دارد و آن هم تفاوت کرکره برقی با درب اتوماتیک میباشد همه بر این تفکر هستند که کرکره برقی همان درب اتوماتیک است اما کاملا این دو از یکدیگر متفاوت هستند و هر کدام کاربرد خاص خود را دارند.