کرکره برقی فولادی

کرکره برقی اصفهان

نصب کرکره برقی در اصفهان

کرکره برقی فولادی ضد زنگ

ارائه کرکره‌ برقی در اصفهان با استحکام و کیفیت بسیار بالا در اندازه های متنوع بزرگ و کوچک در سراسر کشور . کرکره برقی فولادی تهیه شده با به روز ترین و قدرت مند ترین ماشین آلات صنعتی هستند. یکی از ویژگی های کرکره برقی فولادی قدرت و مقاومت بسیار بالای آن است که امروزه توانسته جایگزین بسیار ایده آل و خوبی برای کرکره‌های برقی و درب های قدیمی در مجتمع های تجاری و مسکونی شود.

کرکره برقی در اصفهان آکام ترک

کرکره برقی اصفهان

 کرکره برقی فولادی با مقاومت و استحکام بسیار بالا

کرکره‌ برقی فولادی با پنل هایی با ضخامت ۰٫۸ میلیمتر مناسب برای محیط هایی که در آن ها کار ها به صورت سنگین و پر فشار هستند و در عین حال نیاز به نگه داری کمتری هستند. یکی از مهمترین ویژگی های کرکره ‌های برقی فولادی این است که در صورت آسیب دیدن میتوان قسمت آسیب دیده را به صورت جداگانه در کمرین زمان ممکن تعویض نمود.

کرکره برقی استاندارد

ساخته شده از بهترینو با کیفیت ترین متریال های موجود در بازار در ابعاد و اندازه های استاندارد. مزیت کرکره های برقی فولادی نسبت به آلومینیوم عدم نیاز به استفاده از قفل خارجی است. تیغه های فولادی  بدون صدا و کاملا سایلنت هستند.

کرکره برقی آکام ترک

کرکره برقی در اصفهان

کرکره برقی فولادی رنگی

استفاده از رنگ های مختلف برای سلایق مختلف توانسته یکی از شگفتی های کرکره برقی در اصفهان باشد. رنگهای مختلف کرکره های برقی فولادی مناسب برای ساختمان های با طرح های مختلف که میتوانند رنگ کرکره برقی خود را مطابق با طراحی محیط مرکطز تجاری بیا کارگاه خود انتخاب کنند. استفاده از به روز ترین تکنیک  رنگ آمیزی الکترو استاتیک میتواند پوشش کرکره برقی فولادی شما را در برابر محیط نیز مقاوم سازد و طول عمر کرکره را نیز بالا ببرد. در نظر داشته باشید که کرکره های برقی قولادی رنگ دار هیچ تفاوت قیمتیبا کرکره های برقی ساده ندارند.

کرکره برقی فولادی طرح دار

اولین تولید کننده و توضیع کننده کرکره برقی فولادی اتوماتیک با تیغه های فولادی پانچ شده در طرح های ستاره ای شکل و مترو ای در سراسر ایران برای پروژه های بزرگ مراکز تجاری و کارگاه های صنعتی با مقاومت و کیفیتی بسیار بالا.

طول عمره کرکره برقی فولادی

عملکرد مفید و طول عمر کرکره های برقی فولادی تمام اتوماتیک حداقل ۳۰ سال است. به دلیل طول عمر بسیار بالای این کرکره ها میتوان استفاده از آن ها را به منزله یک سرمایه گذاری دراز مدت دانست.

 

 

ساخت کرکره برقی

انواع کرکره برقی در اصفهان

نصب کرکره برقی در اصفهان

جهت مشاوره رایگان کرکره برقی با ما تماس بگیرید.

شماره های تماس آکام ترک

تلفن : ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱

همراه : ۸۰۸۲ ۳۱۴ ۰۹۹۰ – ۰۹۱۰۰۰۲۷۱۸۱ – ۰۹۹۰۲۶۲۶۵۸۵

ایمیل : info@kerkere-barghi.com