کرکره برقی در استان کهگیلویه و بویراحمد

کرکره برقی در استان کهگیلویه و بویراحمد

باتوجه به کارایی فراوان کرکره هوشمند برقی منجر شده تا کلیه مراکز خرید وفروش و تولید به استفاده از آن پرداخته و در این بخش قصد داریم تا به ارائه مطلبی جهت آشنایی با انواع کرکره هوشمند برقی بپردازیم . و در صورتی که تمایل به ساخت و یا تعمیر کرکره برقی در استان کهگیلویه و بویراحمد را داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

کرکره برقی در استان کهگیلویه و بویراحمد

ریل های کرکره برقی در استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ۳ نوع مختلف اند :

ریل های معمولی از جنس آلومینیوم که درون فریم فلزی پروفیل ۴۰*۴۰ قرار می گیرند .این ریل ها به علت اینکه درون فریم هستند از عرض ورودی هر طرف ۶ سانتی متر کم میکنند که این شاخصه خیلی مورد پسند نیست مگر اینکه آهنکشی قبل از اتمام سنگ نما کارگذاری شود .
نوع دوم ریل های کرکره اتوماتیک ریل های پشت پروفیل دار می باشند. این نوع ریلها از روبرو به پروفیل ها پیچ شده و از عرض ورودی کم نمیکنند .
و نوع سوم که بهترین نوع ریل کرکره اتوماتیک است ،ریل فولادی با ورق ۲ میلیمتری و با زوار مویی پانچ است .
ریل های کرکره برقی فولادی دارای امنیت بسیار بالاتری نسبت به دیگر هم خانواده های خود است .
تمام انواع ریل های کرکره برقی ذکر شده با مویی پرز بلند عایق میشوند که این امر باعث جلوگیری از ورود گرد خاک و سرو صدا به داخل ساختمان میشود .
تیغه های کرکره اتوماتیک با داشتن شکل های ظاهری مختلف مانند قوس دار و و همچنین تنوع رنگی که دارد درصد انتخاب بیشتری نسبت به دیگر مدل های درب اتوماتیک دارد . زیرا میتوان با هم سو کردن رنگ کرکره ها با مکان مورد استفاده زیبایی خاصی بوجود آورد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱

موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰

۰۹۱۰۰۰۲۷۱۸۱