کرکره برقی در استان کرمانشاه

کرکره برقی در استان کرمانشاه

کرکره برقی نوعی از کرکره می باشد که به وسیله موتور و با استفاده از قدرت برق عمل کرده و در محور عمودی بالا و پایین می رود. چنان چه تمایل به ساخت و یا تعمیر کرکره برقی در استان کرمانشاه را داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

کرکره برقی در استان کرمانشاه

آموزش نصب کرکره برقی استان کرمانشاه:

آموزش نصب کرکره برقی جنس تیغه : آلومینیوم به دلیل وزن پائین و مقاومت در برابر فرسایش مرسوم است .انواع تیغه کرکره برقی تیغه های ۸۰ مرسوم هستند و برای اکثر درب ها از این اندازه بیشتر استفاده می شود.این نوع تیغه که در عکس مشاهده میکند از نوع تیغه دوپل نوع و از نظر استقامت و کیفیت از آلیاژ به خصوصی ساخته شده است .

آموزش نصب کرکره برقیتخت یا قوس دار استان کرمانشاه:

در حال حاضر بیشتر از مدل قوس دار استفاده می شود که به راحتی دور شفت و رول تیغه ها رول می شود ، از تیغه های تخت نیز در مواردی استفاده می شود .

پانچ دار یا بدون پانچ:

این امکان وجود دارد که روی تیغه سوراخ هایی به شکل دایره یا مستطیل ایجاد کرد و در نتیجه سمت دیگر کرکره زمان بسته بودن قابل دیدن باشد. معمولا تیغه پانچ دار به صورت تک جداره می باشد .

آموزش نصب کرکره برقیانتخاب توان موتور کرکره: توان موتور کرکره به صورت نیوتن بر متر است که برای محاسبه باید بسته به میزان تردد. و به ازای هر ۱۰ کیلوگرم وزن کرکره از ۹ تا ۱۴ نیوتن بر متر قدرت موتور استفاده کرد. هر متر مربع کرکره بسته به نوع تیغه از ۴ تا ۱۰ کیلوگرم وزن دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱

موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰

۰۹۱۰۰۰۲۷۱۸۱