کرکره برقی در استان زنجان

کرکره برقی در استان زنجان

با استفاده از کرکره های برقی ، محیط کار یا زندگیتان علاوه بر زیبایی ، در برابر صدا ، حرارت ، گرد و غبار و رطوبت عایق بوده و از لحاظ ایمنی نیز دارای امنیت بیشتری می باشد. چنان چه تمایل به ساخت و یا تعمیر کرکره برقی در استان زنجان را داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

کرکره برقی در استان زنجان | کرکره برقی آکام ترک

آموزش نصب کرکره برقی بخش مکانیکی کرکره های اتوماتیک برقی در استان زنجان:

برای شروع نصب ابتدا باید فریم کلی کار تعریف شده باشد ، اندازه های عرض و ارتفاع قبلا گرفته شده اند و برای سفارش عرض اندازه پشت تا پشت کرکره محسوب می شود. قبل از اندازه گیری باید به این نکته توجه کرد که آیا می توان ریل کرکره را مستقیما به دیوار پیچ کرد یا برای این کار نیاز به آهن کشی وجود دارد.در مواردی که دیوار شاقول است نیازی به آهن کشی برای کرکره وجود ندارد (شکل ۷)نصب کرکره اتوماتیک، در غیر این صورت باید از یک قوطی ۴۰*۴۰ برای پشت ریل استفاده کرد . قوطی ها باید طوری نصب شوند که فاصله بین دو قوطی دقیقا برابر با اندازه پشت تا پشت کرکره باشد .

پس از آنکه مطمئن شدیم دیوار شاقول است یا پایه ها یا همان قوطی های ۴۰*۴۰ را نصب کردیم نوبت به نصب صفحه پلیت نگهدارنده کرکره می رسد. در موتور های توبولار این صفحه دو پلیت ساده است که که روی آن شیارهای نواری برای کنترل وتنظیم فاصله کرکره تا مرکز شفت وجود دارد. در موتور های ساید دو صفحه در پک نصب موتور کرکره ساید موتور وجود دارد ، صفحه بزرگتر که زنجیر گیربکس روی آن قرار دارد و صفحه نصب موتور کرکره سایدکوچکتر که بلبرینگ انتهای دیگر درام روی آن قرار می گیرد.

ارتفاعی که می خواهیم درب کرکره ای اتوماتیک برقی در آن ارتفاع نصب شود مشخص می کنیم و با استفاده از شلنگ تراز یا تراز لیزری این اندازه را به سمت دیگر کرکره منتقل میکنیم ، با این روش مرکز صفحه پلیت ها در یک ارتفاع قرار می گیرند و باید توجه داشته باشید که این کار باید به درستی انجام شود و تراز نبودن کرکره موجب درست کار نکردن آن ، ایجاد سرو صدای اضافی هنگام کار ، گیر کردن یا حتی آسیب دیدن تیغه های کرکره خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱

موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰

۰۹۱۰۰۰۲۷۱۸۱