کرکره برقی در استان یزد

کرکره برقی در استان یزد

کرکره برقی اتوماتیک یا درب ریموت دار ترکیبی از کرکره های قدیمی دستی و افزونه هایی از مدارات مرتبط و موتور الکترونیکی ، جهت باهوش کردن سیستم حرکتی آن می باشد. اگر ساخت و یا تعمیر کرکره برقی در استان یزد را داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

کرکره برقی در استان یزد

آموزش نصب کرکره برقی در استان یزد:

یکی از حیاتی ترین بخش های کرکره برقی در استان یزد قسمت شفت است که از از لوله هاي ۴ اينچ با ضخامت ۴ ميلي متر ساخته می شود که براي درب هاي با مساحت بيش از ۲۵ متر از لوله هاي قويتر استفاده شود.

قبل از شروع نصب کرکره برقی در استان یزد لازم است که فریم اهنی در چهارچوب محل قرار گیری کرکره تعبیه شده باشد و اندازه ها با دقت بالا برای تولید ارسال شده و متناسب با ان تمامی قطعات برای نصب محیا شود.

لازم به ذکر است که در صورت شاقول بودن دیوار محل قرار گیری کرکره برقی دیگر نیازی به اهن کشی نیست و در غير اين صورت بايد از يک قوطي ۴۰*۴۰ براي پشت ريل استفاده کرد .

توصیه برخی از کارشناسان این حوزه این است که ابتدا بخش الکترنیکی کرکره مانند موتور ، رسیور و … در محل های تعیین شده نصب شود زیرا در فرایند کار ممکن است از موتور استفاده شود اما برای انجام اینکار اجباری وجود ندارد و نصاب می تواند با تشخیص خود در پایان کار موتور کرکره برقی را نصب کند.

تعداد سیمی که از موتور خارج می شود سه عدد می باشد که یک سیم به نول و دو سیم دیگر به فاز برای حرکت موتور در جهت بالا و پایین وصل می شود.

اولین قسمتی که در هنگام نصب کرکره برقی در استان یزد لازم است که نصب شود بحث صفحه پلیت نگه دارنده کرکره است ، در موتور هاي توبولار اين صفحه دو پليت ساده است که که روي آن شيارهاي نواري براي کنترل و تنظيم فاصله کرکره تا مرکز شفت وجود دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱

موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰

۰۹۱۰۰۰۲۷۱۸۱