کرکره برقی در استان هرمزگان

کرکره برقی در استان هرمزگان

این نوع از کرکره برقی اتوماتیک بعد از مدت کوتاهی به صدا افتاده و به مرور قفل های آن مستهلک و در انتها از هم جدا خواهند شد. چنان چه تمایل به ساخت و یا تعمیر کرکره برقی در استان هرمزگان را داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

کرکره برقی در استان هرمزگان

مراحل ساخت تیغه در استان هرمزگان:

مراحل ساخت تیغه کرکره اتومات در استان هرمزگان یا تیغه کرکره ریموتی اکسترود بدین صورت می باشد : فشاری که پرس اکستروژن به مواد مذاب آلومینیوم وارد می کند تا آلومینیوم به شکل تیغه کرکره از قالب خارج شود ، باعث افزایش استحکام تیغه های کرکره برقی اتومات در استان هرمزگان یا تیغه کرکره ریموتی می شود و همچنین در مراحل بعدی ، سختی کاری روی تیغه استاندارد کرکره برقی اجرا می شود که ممکن است در تیغه های ارزان قیمت کرکره برقی اتوماتیک چنین فرایندی صورت نپذیرد.

کرکره برقی در استان هرمزگان یکی از پر مصرف ترین و کاربردی ترین کرکره های برقی جهت مصارف مسکونی و اماکن عمومی می باشد. مجموعه منظم و مستحکمی از تیغه کرکره برقی ریموت دار ، می تواند دژی محکم و غیرقابل نفوذ برای محیط شما به ارمغان بیاورد. می توان از انواع کرکره برقی – ریموتی به عنوان درب اتوماتیک پارکینگ استفاده نمود . رول کرکره ارتفاعی در حدود ۳۰ سانتیمتر از ارتفاع کل ( کف تا سقف ) را اشغال می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱

موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰

۰۹۱۰۰۰۲۷۱۸۱