کرکره برقی در استان خراسان شمالی

کرکره برقی در استان خراسان شمالی

در پروژه هاي كركره برقي مغازه عمدتاً از تیغه کرکره آلومینیوم استفاده می شود. اما نکته حائز اهمیت است این است که تیغه کرکره برقی از بیلت ۶۰۶۳۳ آلومینیوم ساخته شده باشد تا دارای دوام بیشتری باشد و سر و صدای کمتری را از کرکره برقی شاهد باشیم . چنان چه تمایل به ساخت و یا تعمیر کرکره برقی در استان خراسان شمالی را داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

کرکره برقی در استان خراسان شمالی

کرکره برقی پارکینگ در استان خراسان شمالی:

می توان از انواع کرکره برقی به عنوان درب اتوماتیک پارکینگ استفاده نمود که در ادامه به آن خواهيم پرداخت.

انواع تیغه ی کرکره برقی در استان خراسان شمالی:

تیغه ی شفاف:

این تیغه های کرکره برقي در مكان هايي که از نظر امنیتی نیاز است در هنگام شب داخل آنها رویت شود بيشتر کاربرد دارد. این کرکره برقی ها علاوه بر عبور نور و محافظت در برابر اشعه UV ، در مقایسه با سایر کرکره برقی ها بیشترین ضریب ایمنی در برابر سرقت و خرابکاری را دارا مي باشد. اين تيغه داراي وزني حدود ۱۱ كيلو گرم مي باشد، به همين دليل بهتر است از موتور هاي سايد استفاده شود.

تیغه های کرکره برقی شفاف با استفاده از لوله های آلومینیومی یازوارهای آلومینیومی و یا لوله استیل به یکدیگر متصل می شوند . جهت کرکره برقی با عرض دهنه کوچک ( حدوداً تا ۴۴ متر ) از کرکره برقی شفاف با لوله و یا زوار آلومینیومی استفاده می شود ولی برای پروژه هایی با عرض دهنه بزرگ و همچنین پروژه هایی که امنیت و خاصیت ضد سرقت برای ما از اهمیت برخوردار است کرکره برقی شفاف با لوله استیل توصیه می گردد.

لازم بذکر است تیغه های کرکره برقی شفاف را می توان بصورت ترکیبی با سایر تیغه های کرکره برقی استفاده نمود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱

موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰

۰۹۱۰۰۰۲۷۱۸۱