کرکره برقی در استان اصفهان

کرکره برقی در استان اصفهان

کرکره برقی در واقع یک درب اتوماتیک است که از دو بخش اصلی تیغه کرکره و موتور کرکره تشکیل شده است. کاربرد و وظیفه اصلی کرکره برقی خاصیت ضد سرقت بودن آن است. اگر قصد ساخت و یا تعمیر کرکره برقی در استان اصفهان را داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

کرکره برقی در استان اصفهان

درباره ی انواع نصب کرکره برقی در استان اصفهان:

امروزه یکی از پرکاربردترین درهای اتوماتیک که تنوع و کارآیی بسیار بالایی نیز دارند، کرکره‌ های برقی هستند که قیمت انواع نصب کرکره برقی در در استان اصفهان نیز مقرون به صرفه تر بوده است . جنس آلیاژ به‌کار رفته در کرکره‌ های برقی، سرو‌ صدای کم هنگام کار، کارآیی بسیار آسان و راحت و از همه مهم‌تر امنیت آن باعث شده تا اکثر ساختمان‌سازها و حتی مغازه‌د‌اران به نصب آن اشتیاق پیدا کنند.

حتی یکی از قوانین لازم‌ الاجرای شهرداری برای در پارکینگ استفاده از کرکره‌ های برقی است. از طرفی، شما می‌توانید تنها با یک ریموت آن را از دور کنترل کنید و دیگر نیاز نیست از ماشین خود پیاده شوید؛ کما این ‌که نیاز نیست هر لحظه نگران باشید که نکند کسی در کمین دزدیدن ماشین شما در این فاصله باشد.

مهم نیست در یک ساختمان قدیمی هستید یا یک ساختمان جدید، می‌توانید با توجه به نوع ساختمان یا مغازه‌ی خود از کرکره‌های برقی استفاده کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱

موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰

۰۹۱۰۰۰۲۷۱۸۱