ساخت کرکره برقی در یزد

ساخت کرکره برقی در یزد

در این مطلب می خواهیم در مورد ساخت کرکره برقی در یزد توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم . اولین دلیل برای خرید کرکره برقی در یزد به ذهن شما می رسد امنیت بالای آن است. به ویژه امروزه که خیلی از مردم در داخل هانه های خود ثروت و پول نقد و طلا و… را انباشت کرده اند.

ساخت کرکره برقی در یزد

تا چند سال قبل به علت زیاد شدن سود بانکی ، کمتر کسی روی به انباشت سرمایه در منزل می کرد اما متاسفانه با بد عهدی برخی از موسسه های مالی و اعتباری و بیشتر شدن روز به روز قیمت ارز ، خیلی از مردم روی به مواظبت سرمایه های خود در داخل آپارتمان کرده اند. از این رو می بایست به شکلی امینت خود را تامین کرد.

خرابی و گارانتی کرکره برقی در یزد

مورد دیگری که می بایست هنگام خرید کرکره برقی در یزد به آن دقت کنید میزان خرابی و نیاز به گارانتی در کرکره برقی است.

چنان چه به طرف تیغه های نسل اولیه مثل تیغه کرکره های آهنی برویم خرابی آن زیادتر است. این تیغه ها را جدیداً تیغه فولادی می نامند اما در اصل تنها اسم آن تغییر پیدا کرده است و نوع مترال همان است و به علت زنگ زدگی و کج رول شدن خرابی این تیغه ها زیادتر است.

قیمت انواع کرکره برقی در یزد

قیمت کرکره برقی در یزد به عوامل های زیادی بستگی است ، از جنس آلیاژ تیغه کرکره ، وزن و میزان متریال مصرفی در متر مربع ، برند موتور ، مشخصات فنی گرفته تا حتی اجرت نصب هم در قیمت انواع کرکره برقی اثر گذار می باشد .

چنان چه بخواهیم یک مثال ساده در این زمینه بزنیم ، بعضی از شرکت هایی که چندان مشتری ندارند ، بجای مشاوره و فروش محصولات روی به برگذاری دوره های آموزش نصب کرکره برقی می آورند. به این شکل خیلی از علاقه مندان به فعالیت در این حرفه در این کلاس ها حضور پیدا می کنند و با پرداخت وجه دوره های تئوری را پشت سر می گذارند. پس از طی کردن آموزش های تئوری نوبت خواهد رسید.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر توسط یکی از راه های ارتباطی زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱
موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰