ساخت کرکره برقی در ملکان

ساخت کرکره برقی در ملکان

ساخت کرکره برقی در ملکان امری کاملا تخصصی است که متاسفانه در حال حاضر اکثرا به وسیله ی افرادی وصرت می گیرد که حتی کمترین آشنایی با اصول فنی و ایمنی ساخت کرکره برقی ندارند و صرفا به دلیل قیمت های به ظاهر پایینی که دارند می توانند سفارش هایی را دریافت کنند. از این رو کارشناسان با کادری مجرب و حرفه و کمترین قیمت می توانید امنیت شما را در ملکان و دیگر نقاط کشور با کرکره های برقی با کیفیت فراهم کنند.

ساخت کرکره برقی در ملکان

تیغه های آلومینیومی کرکره برقی

تیغه های آلومینیومی و گالوانیزه از لحاظ شکل و نمای ظاهری تقریبا شبیه هم هستند. تفاوت آنها در این است که قطر  تیغه آلومینیومی کرکره برقی حدودا بین ۱ تا ۱٫۲ میلی متر می باشد در صورتی که قطر ورق گالوانیزه نهایتا ۰٫۴ میلیمتر است و برای جلوگیری از له شدن تیغه مابین تیغه ها فوم تزریق می گردد که بدون هیچ مزیت امنیتی وزن تیغه بالا می رود.

باید بدانید که تیغه آلومینیومی کرکره برقی مزیت دیگری هم نسبت به تیغه های گالوانیزه دارند  و آن این است که  تیغه های آلومینیومی حداقل دارای یک پل وسط ما بین تیغه و در بعضی ابعاد دارای دو پل وسط ما بین تیغه ها می باشند.  ضعف دیگر تیغه های گالوانیزه فوم دار قسمت عصایی بالای تیغه است. در اسن قسمت زائده برآمده بر اثر جفت کردن ورق زیر روی تیغه به وجود می آید که باعث بروز مشکلاتی از قبیل نا منظم بودن حرکت تیغه ها، سرو صدای تیغه در هنگام بالا و پایین رفتن و همچنین در برخی موارد شکستن عصایی تیغه ها بر اثر بالا و پایین رفتن کرکره برقی می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱

موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰

۰۹۱۰۰۰۲۷۱۸۱