ساخت کرکره برقی در سلماس

ساخت کرکره برقی در سلماس

شرکت ما هر نوع پروژه ای نصاب خاص آن را آماده خدمات رسانی دارد. قیمت مناسب در ساخت کرکره برقی در سلماس موجب شده تا سازمان ها و کمپانی های مطرح با ما همکاری داشته باشند و با خیال راحت کرکره برقی را ما خریداری کنند و در اماکن  مسکونی ، تجاری و اداری خود اقدام به راه اندازی نمایند و همچنین از خدمات پس از فروش بهره مند شوند.

ساخت کرکره برقی در سلماس

مشخصات فنی تیغه شفاف پلی کربنات در سلماس:

خواص منحصر به فردی همچون ضدحریق بودن، قابلیت دید داخل فروشگاه در زمانی که کرکره پایین می باشد، استحکام کششی بالا به علاوه زیبایی و پرستیژ خاصی که بعد از نصب به مکان مورد نظر می دهد جملگی پتانسیل بالای این نوع تیغه را برای ایجاد بازار جدید و پاسخ به نیاز مجموعه ای دیگر از مشتریان را یادآوری می نماید.

طبق تحقیقات صورت گرفته مزیت تیغه های فوق با تیغه های آلومینیومی به شرح پایین است:

دارای مقاومت خیلی زیادی است و از آلومینیوم دوام بیشتری دارد.

امکان اضافه کردن خطوط رنگی مطابق با طراحی محل نصب.

با اینکه دمای ذوب تیغه های شفاف پایین تر از آلومینیوم می باشد ولی به علت خاصیت ضد شعله تیغه های شفاف فوقدر مقابل حرارت و آتش سوزی مقاومت فوق العاده ای از خود نشان میدهد و در صورت آتش سوزی از سرایت حریق جلوگیری می کند.

– ابعاد نصب تا ارتفاع چهار متر و عرض پنج متر می باشد. – این درب ها توسط ریموت کنترل ، دستگاه های کنترل تردد. bms و سایر سیستم های کنترل دسترسی بازو بسته می شوند. – استاندارد مقاومت در مقابل باد کلاس دو را دارا می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما توسط یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱
موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰