ساخت کرکره برقی در رامهرمز

ساخت کرکره برقی در رامهرمز

در اوایل که فناوری ساخت کرکره برقی به تازگی وارد کشور شده بود کمتر مغازه دار و یا صاحب فروشگاهی تمایل به این داشت که از این نوع کرکره ها استفاده کند . مهمترین علت این مسئله هم داشتن سر و صدای بسیار زیاد و آزار دهنده کرکره در زمان بالا رفتن و پایین آمدن آن بود که توانست این تکنولوژی جایگزین خوبی برای کرکره های قدیمی باشد. اگر شما هم قصد ساخت کرکره برقی در رامهرمز را دارید می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید.

ساخت کرکره برقی در رامهرمز

تیغه کرکره برقی پلی کربنات در رامهرمز

تیغه های کرکره برقی شیشه ای از جنس پلی کربنات ساخته می‌شوند که مانند تلق هستند.  این نوع تیغه ها نیز  در طرح های مختلف و متنوع  از قبیل لوله استیل و لوله آلومینیوم و … تولیدشده  و دارای استحکام و وزن زیادی می‌باشند. همانطور که در ابتدا گفته شد اصطلاحا در بازار به این نوع تیغه، تیغه کرکره برقی شیشه ای نیز گفته می شود.

ریل کرکره برقی

ریل ها در دو طرف کرکره قرار می گیرند و انتهای هر دو طرف کرکره از داخل آن حرکت می کند و لبه های آن یا با مویی یا با پلاستیک پوشیده است تا از تولید سر و صدا جلوگیری شود.

تیغه کرکره برقی

تیغه های کرکره برقی در رامهرمز که بیشتر همون کرکره برقی شناخته می شود یکی دیگر از انواع تکنولوژی های جدید ساختمانی می باشد که در گذر زمان به وجود آمده است این نوع از کرکره که در رامهرمز وجود داشتند در اصل جایگزینی برای کرکره معمولی بودند که برای کرکره مغازه های فقط مورد استفاده قرار می گرفت اما به دلیل برخی از مشکلاتی که داشت زیاد مورد توجه قرار نمیگرفت و به همین دلیل کارشناسان ما در رامهرمز به فکر ایجا نوعی از کرکره افتاده تا اینکه  کرکره برقی ایجاد شده در ابتدا کرکره اتوماتیک نیز محدودیت هایی داشت و تنها در مغازه ها مورد استفاده قرار میگرفت اما سیر تکاملی برای کرکره برقی نیز آغاز شده و مدل های جدید کرکره برقی اتوماتیک روانه بازار شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما توسط یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱

موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰

۰۹۱۰۰۰۲۷۱۸۱