ساخت کرکره برقی در آستانه اشرفیه

ساخت کرکره برقی در آستانه اشرفیه

موقعی وسیله‌ای در منزل یا محل کار به تعمییر نیاز داشته باشید، سبب ایجاد ناراحتی می شود. که به طور حتم تعمیرات غلتک کرکره برقی و تعمیر موتور بدون داشتن تخصص لازم می‌تواند یک کار دردسر ساز باشد. احتمال دارد که پس از بستن درب کرکره برقی، درب تا تا قسمتی از مسیر پایین آمده و مجددا باز ‌شود و مواردی دیگر، کار شما را باخیر مواجه می کند. از این رو اگر شما قصد ساخت کرکره برقی در آستانه اشرفیه را دارید می توانید با خیالی راحت به متخصصان و کارشناسان ما بسپارید.

ساخت کرکره برقی در آستانه اشرفیه

درب سکشنال پارکینگ در آستانه اشرفیه

درب سکشنال پارکینگ یا درب زیرسقفی در آستانه اشرفیه مناسب برای پارکینگ هایی با تردد بسیار بالا است. در درب سکشنال پارکینگ  توسط فنرهای بالانس بسیار قوی، فشار اضافی را کم می کند و وزن اصلی پانل های درب سکشنال را به تعادل می رساند.  در کنار انتخاب یک سیستم اتوماسیون، می توان در تردد بسیار بالا از موتور کِشنده برای درب سکشنال پارکینگ استفاده کرد.

به علت استفاده از چرخ های ضد سایش و ریل های نگهدارنده، استهلاک درب سکشنال در مقایسه با دیگر سیستم های درب اتوماتیک بسیار کم است. درب سکشنال پارکینگ به دلیل مکانیزم های خاص در ایران مورد توجه است. درب های سکشنال، مناسب فضاهایی است که از لحاظ ارتفاع و فضای پارکینگ دارای محدودیت است. فضای لازم برای نصب درب سکشنال بین ۲۰ تا ۲۵ سانتی متر از ارتفاع می باشد.

درب اتوماتیک پارکینگ در آستانه اشرفیه زیر سقفی برای مواردی استفاده می شود که فضا کوچک است و از لحاظ طول و عرض محدودیت وجود داشته باشد، که دراین صورت توصیه شرکت رامادر به شما دوستان انتخاب درب اتوماتیک پارکینگ زیر سقفی است. درب اتوماتیک پارکینگ زیر سقفی از چند یراق الات قطعه قطعه است که به یکدیگر متصل می گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما ملکان به وسیله ی یکی از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: ۳۱۰۲ ۶۵۵۳ ۰۲۱

موبایل: ۷۱۸۱ ۰۰۲ ۰۹۱۰

۰۹۱۰۰۰۲۷۱۸۱