ساخت کرکره برقی در بندرعباس

ساخت کرکره برقی در بندرعباس

در این قسمت می خواهیم شما را با ساخت کرکره برقی در بندرعباس بیشتر آشنا کنیم ، کاربردها و مزایای انواع کرکره برقی را برای شما خواهیم گرفت. در حال حاضر با پیشرفت روز به روز فناوری و همچنین سوق پیداکردن انجام کارها به حالت مکانیکی ، ارزش استفاده از درهای اتوماتیک هم پیشرفت زیادی داشته است . کرکره برقی در بندرعباس نوعی درب اتوماتیک می باشند که مورد استفاده در درب و پنجره ها می باشد ، که توسط صفحات افقی به همدیگر متصل شده اند و با بالا و پایین رفتن این صفحات افقی باز و بسته می شود.

کرکره فولادی امیدی

نمونه کار تیغه ساده و پانچ

کرکره فولادی امیدی

نمونه تیغه ساده فولادی

 

کرکره های برقی در بندرعباس نوع ، اندازه گوناگونی دارند که می توان آنان را به آسانـی در محل های گوناگون به اجرا درآورد.

کرکره برقی در بندرعباس تا میـزان بسیار بالایی می تواند تضمین کننده و تامین کننده امنیت یک مکان باشد . این محصول حاوی تیغه های مقاوم و مستحکم است که مواد تولیدکننده آن ها در هر مدل با دیگری گوناگـون است . بهینه کردن استفاده انرژی هـم یکـی از ارزشمند ترین نکته ها و خصوصیات یک کرکره برقی است . در کنار این خصوصیات با ارزش یک خصوصـیت دیگر به نام زیبایی هـم وجود دارد.

کرکره های مجهز به یو پی اس در بندر عباس

UPS دستگاهی است که در کرکره برقی از آن به عنوان برق پشتیبان یا برق اضطراری استفاده می شود . این دستگاه ، برق را در ۲ باطری داخلی خود ذخیره نمـوده و برق موتور را در وقـت قطع برق تامین می کند . نصب UPS، اختیاری است چون در همه موتورها ابزاری برای بالا و زیـر بردن در مواقع قطع برق تعبیه شده است.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر توسط یکی از راه های ارتباطی زیر با کاشناسان ما در تماس باشید

کارشناس فروش :
۰۹۱۰۵۸۹۹۰۰۲
۰۹۹۰۵۹۵۲۰۳۹